Promocija spletne strani

Izdelano in na strežnik nameščeno spletno stran je potrebno čim prej spromovirati, saj je dotok obiskovalcev na spletno stran nujen, če želimo preko spleta prodati kakšen izdelek ali storitev. če potrebujete novo spletno stran, ki bo prinašala prodajne rezutate kliknite na povezavo za izdelavo spletne strani.

Če smo na samem začetku in še nimamo zgrajene baze e-naslovov s pomočjo katere bi lahko izvajali akcije email marketinga, potem je najboljše, da čim prej zakupimo sponzorirane povezave na Googlu, saj si z njimi zagotovimo, da se bo oglas do naše spletne strani pojavil na prvi strani Googla (to je zelo pomembno, saj se na prvi strani zgodi 80% vseh klikov na iskalnikih) vsem tistim, ki bodo v iskalno polje vpisali eno izmed zakupljenih ključnih besed.

Načeloma lahko za vsako ključno besedo pripravimo svoj tekstovni oglas je pa v večini primerov najboljše tako da ključne besede grupiramo v ustrezne vsebinske sklope in potem za njih napišemo oglase. Koliko ključnih besed pa lahko zakupimo? Omejitve ni, je pa s stroškovnega vidika smotrno, da izberemo tiste besede, ki nam bodo pripeljale na spletno stran relevantne obiskovalce torej takšne pri katerih obstaja velika verjetnost, da bodo na spletni strani tudi kaj kupili. Če ponazorimo s primerom – v kolikor se ukvarjate s prevajanjem, boste zakupili besede kot so prevodi, prevajanje, prevajalska agencija, ipd. in ne npr. avto, moda, lepota.