Turistična agencija

Kot smo že omenili, se vedno več turistov odloča za storitve na specializiranih spletnih portalih z agregirano in avtomatizirano ponudbo. To pomeni, da si izberejo začetno in končno destinacijo, določijo datume prihoda in vrnitve, spletni sistem pa na podlagi teh kriterijev izloči ustrezno ponudbo ki je na voljo, seveda po nižji ceni, kot bi jo sicer ponudila običajna turistična agencija.

Sliši se lepo in dostikrat tudi je. Toda tu pravzaprav ne gre za nič drugega, kot da spletni portal prodaja letalske vozovnice, in hkrati v skladu z razpoložljivimi kapacitetami predlaga rezervacijo hotelske in ostale nastanitvene ponudbe. Vse ostalo je seveda v naših rokah. Tisti, ki so s tem zadovoljni, so seveda navdušeni nad tovrstno organizacijo potovanj, tisti, ki pa si želijo malce več in imajo višje zahteve, pa bodo še naprej posegali po ponudbi klasičnih turističnih agencij.